Tänane koolipäev viis meid KIK projekti toel Rakett69 teadustuudiosse, et õpilased saaksid läbida õppeprogrammid ja näidata, kuidas on võimalik õppetööd läbi viia väljaspool klassiruumi. Moodustati 2 gruppi 1.-4. klass ja 5.-9 klass. 1.-4. klassi õpilased said endale elektri ja vooluringi töötoa, kus oli 2 ülesannet, mis tuli meeskonnatööna ära lahendada. Õpilased said esimeses ülesandes teada, mida tähendab vooluring ja millist rolli omab vooluallikas. Teine ülesanne oli juba palju lõbusam – õpilased hakkasid meisterdama harjaroboteid, millega siis üks vahva võidusõit maha peeti.
5.-9. klassi õpilased said teada, mis on õhutakistus, hõõrdejõud, mis on impulss ja kuidas see sõltub kehamassist. Ülesannetena tuli ehitada hõljuk, mis põranda kohal hõljus. Ehitada gravitatsioonijõul liikuv auto ning paberist rakett.
Stuudio töötoad on väga mõnusalt üles ehitatud, lapsed ei pane tähelegi, et tegemist on õppetööga. Töötoad olid tempokad, sisukad ning igavust ei olnud võimalik hetkekski tunda.
Edasi siirdusime oma õppekäiguga Tallinna Teletorni. Saime teada, et teletorn on Eesti kõrgeim ehitis- torni kõrgus on 314 meetrit. Lift sõidab 21 korrusele 49 sekundiga. Tallinna teletornist on 360° vaade. Laste rõõmuks oli kohal ka teletorni maskott, kes lastele tuuri tegi ning neid kohapeal lõbustas.
Viimase osana õppekäigust oli loomulikult söömine, kus oli tõsine proovikivi suhtlemisoskus klienditeenindajaga ning ka raha lugemine ja summade kokku arvutamine ei olegi nii lihtne kui paistab. Paljudel lastel tekkis ootamatu hirm ostu sooritamise ees. Siinkohal vanematele- laske lastel poes oste ise sooritada.
Rohkem pilte kooli fb lehel : Facebook